همیشه برای یک نخ سیگار وقت هست

faaraway with zhoze

همراه با _تنهای محض _ همه ی دوران،خدای بی شریک

آخرین مطالب
پیوندها
شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ب.ظ

بالاتر از من,لبه آن پشت بام

نگاهش که کردم دیدم حداقل بیست متری از من بالاتر است و روی لبه ی پشت بام نشسته است.مطمیم اگر با من به - اجباری _ می آمد بالاترین نمره ی تیراندازی را میگرفت.همین کبوتری را میگویم که از فاصله ی بیست متری با در نظر گرفتن وزن محتویات معده اش و وزش و سرعت باد تواسنت درست شانه ی چپم را هدف بگیرد و با خودش هم فکر نکرد که من با آن لباس پلوخوری حتما جایی قرار مهمی دارم.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۷
میر عماد

نظرات  (۳)

۱۷ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۶ آناهــیــ ـــتا
از همین تریبون مفت به قدرت ماتحت کبوتر نامبرده تبریک و به لباس پلوخوری شما و احتمالا آبروتون تسلیت می گم
عجب پرنده ماهی به به به به هوش استعداد ذکاوت!بهههه بهههه
فیزیک دانی بوده ها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی