همیشه برای یک نخ سیگار وقت هست

faaraway with zhoze

همراه با _تنهای محض _ همه ی دوران،خدای بی شریک

آخرین مطالب
پیوندها
چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۱ ق.ظ

ختم کلام

هیچ چیز مطلقا بدی در دنیا وجود ندارد.حتی موجودی به اسم ابلیس.منصف که باشیم میبینیم اگر  آن _ رانده شده _ نبود چه لذت هایی را که عمرا تجربه میکردیم.از هر نوعی.
بگدریم.بیماری ها هم خوبی و بدی هایی دارند.
این داستان : _ آلزایمر _
شاید تلخترین اتفاق برای یک  _ آلزایمری _ میتواند فراموش کردن خانواده و دوستان و کسانی باشد که بهترین خاطره های زندگیش را با آنها داشته.حالا دیگر نه کسی در ذهنش مانده و نه خاطره ی شیرینی.غرق میشود توی تنهایی خودش که فقط خودش است و خودش.
شاید شیرین ترین اتفاق زندگی هر _ آلزایمری _ میتواند فراموش کردن خانواده و دوستان و کسانی باشد که بهترین خاطره های زندگیش را با آنها داشته و حالا دیگر _ آنهایی _ وجود ندارد,یا بدتر از آن فاتحه  شیرین ترین خاطرات زندگیت را فقط با گفتن یک حرف یا افتادن یک اتفاق میکند تلخترین خاطره زندگیت.
البته بیماری هایی از این خانواده حسنیات دیگری مثل بی خیالی,بی مسیولیتی,بی تعهدی,بی استرسی را دارند که باعث هر چه شیرین تر شدن زندگی میشود.
در کل _ آلزایمر _ یکی دیگر از نعمت های خداوند _ حواس جمع _ است که به پیشرفت بشر در امر _ زندگی بهتر با بیخیالی تمام عیارتر _ کمک شایان ذکری میکند.

پ ن : نگران این نباشید که بعد از بیماری شما چه به سر خانواده و اطرافیانتان می آید.بعد این که آلزایمر بگیرید دیگر هیچی یادتان نخواهد ماند.
پ ن : شما هم از لیست _ آشنای درجه یک و فوق مهم _ اطرافانتان یقینا در خواهید آمد.

باشد که آلزایمر بگیرید.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۳
میر عماد

نظرات  (۱)

۰۳ تیر ۹۴ ، ۱۱:۴۹ ابوالفضل مهرابیان

به وبلاگم سر بزن

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی