همیشه برای یک نخ سیگار وقت هست

faaraway with zhoze

همراه با _تنهای محض _ همه ی دوران،خدای بی شریک

آخرین مطالب
پیوندها
سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۳ ب.ظ

جن زده نشوید

مثل همیشه میگشتم توی سایت ها که چشمم به مطلبی در خصوص _ جن گمشده _ یا همان _ Genie missing _  افتاد.ماجرا از این قرار بود که جن خانگی و دست آموز یک شهروند هندی اهل بمبئی چند روز پیش بعد از تصادف صاحبش با ماشین گم میشود.اظهارات آقای _ شانیا رامپال _ بعد از این اتفاق :
ترجمه فارسی : واقعا نمیدانم چه اتفاقی افتاد و من حالا همه جا به دنبال بهترین دوستم میگردم.اسمش را نمیشود گفت,فقط بدانید از قبیله _ قسوره _ است . با ارتباطاتی که داشتم توانستم تا حدودی جایش را پیدا کنم. آخرین خبری که دارم توی کشور ایران و نزدیکی های شهر مشهد هست.

راستش دلم نمیخواهد این را بگویم اما احساس میکنم  لا به لای پست هایم میچرخد.دنبال چند پست قدیمی میگشتم که نتوانستم پیداشان کنم.نه در این وبلاگ نه در _ خارچین _ قدیمی توی بلاگفای نیمه راهم.
بعضی از پست ها مثل _ جنگ داخلی _ و _ سنجاقک _ بی اثر غیب شده اند همه شان.
قصد مشغول کردن ذهنتان را ندارم فقط ممنون میشوم اگر الان آن جن گم شده پست سرتان ایستاده و دارد این مطلب  را میخواند و شما متوجه حضورش شدید فقط آهسته لبتاب خود را ببیندید یا صفحه مانیتورتان را خاموش کنید و آرام از اتاق خارج شوید،نه داد بزنید و نه بترسید،خودش میگذارد میرود.فقط اگر احیانا هم صحبت شدید با هم ، بپرسید که پست های من را با خودش کجا برده؟
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۰
میر عماد

نظرات  (۲)

سعادت جز رؤیا چیز دیگری نیست، فقط به نظر حقیقت دارد؛ چه وقتی انسان می خواهد میزان زندگی را حساب کند نباید اندازه ی لذتها را بسنجد بلکه باید رنجهایی را که از آنها رهایی یافته است نیز در نظر بگیرد.((فرانسوا ولتر))
پست هایت را برده ام هند به قیمت ارزانی فروخته ام خوردش توی سر مال اما... خوب پولی در اوردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی